Geismas

Geismas nevienareikšmis – tai visų trokštamas, bet kartu ir labai pavojingas jausmas.

Sukurti geismą rinkoje konkretaus produkto ar paslaugos yra viena pagrindiniu platintojo svajonių.  

Tai ypač svarbu prabangos prekės ženklų kategorijoje, kai pirkėjas renkasi produktą ne spontaniškai, bet iš anksto svajodamas,  planuodamas ateina pas konkretų pardavėją konkretaus daikto ar paslaugos įsigyti ir su jauduliu tai nusiperka.

Iš pirmo žvilgsnio ypatingai gražus platintojo uždavinys, deja, dažnu atveju taip ir lieka svajonėse. Kad  sukurti ne trumpalaikį susižavėjimą, bet nuolatini „alkį“, neužtenka vien tik didelių resursų reklamai, reikia ilgos sekos tarpusavyje suderintų veiksmų tarp pardavimo, rinkodaros, logistikos, bei  B2B partnerių – kas užtikrina ilgalaikę sėkmę.

Geismas yra pavojingas, nes sukelia eksponentinį paklausos augimą ne tik tarp galutinių vartotojų, bet ir tarp B2B klientų, nuolat ieškančių, į kokius produktus investuoti savo laiką ir pinigus. Per trumpą laiką staigiai išaugus paklausai, verslai dažnai susiduria su milžiniškais iššūkiais, galinčiais drastiškai sugadinti reputaciją, nebepajėgiant vykdyti įsipareigojimų. Arba tai yra šansas pakilti į kitą lygį.

Patirti sėkmę reikalingas betarpiškas ir glaudus bendradarbiavimas tarp partnerių. Tik kartu planuodami ir visiškai prisiimdami atsakomybę už įsipareigojimų vykdymą galima tapti tikru rinkos lyderiu savo srityje, savo kategorijoje ir kartu džiaugtis ilgalaike investicija.