Neginčijamai kvapniausia, aistringiausia ir, žinoma, ypatingai informatyvi yra kvepalų kategorija. Kvepalai pasako apie vartotojus daugiau, negu jie patys galėtų įsivaizduoti. Nuo senų laikų žmonės ieškojo būdų išsiskirti, atskleisti save. Kadangi uoslė yra vienas pagrindinių jutimų, kuriais žmonės suvokia pasaulį, kvepalai visais laikais buvo bene populiariausia priemonė perteikti savo gyvenimo filosofiją ar suvilioti kitos lyties atstovą. Kvapai, kaip ir drabužiai, pasirenkami pagal pasaulio suvokimo sampratą, išlavintą skonį, siekius ir, žinoma, ekonominį statusą. Kvapus galima prisijaukinti, lygiai taip pat juos galima lengvai atpažinti ir greitai susidaryti nuomonę apie priešais jus esantį asmenį.
Paskutinius dešimt metų Europoje vis gerėjant ekonominei padėčiai žmonės ypač daug dėmesio skiria išskirtinumui, kurio ieško ir tarp prabangių nišinių kvepalų. Ši kvepalų kategorija pastaraisiais metais auga neįtikėtinais tempais. Tai atskleidžia žmonių troškimą būti ypatingiems. Ypatingi norime būti ir mes, todėl kruopščiai renkamės tiekėjus iš milžiniškos pasiūlos rinkoje ir kvepalus tiekiame daugiau kaip į 25 000 pardavimo taškų vienuolikoje Europos valstybių. Didžiulį dėmesį skiriame prekės ženklų filosofijai, kainoms ir pardavimo vietų suderinamumui. Siekiame, kad išskirtiniai kvapai būtų atitinkamose vietose, atsižvelgiant į klientų bei tiekėjų lūkesčius. Šiuo metu kvepalų kategorija sudaro 25 proc. LE.WELL apyvartos.