„Skincare“ – viena labiausiai klestinčių grožio kategorijų Europoje ir jau 2022 metais turėtų viršyti 27,5 mlrd. eur. Pastaruoju metu gamyklos suteikia ypač geras sąlygas gaminti „private label“ produktus. To pasekoje grožio rinka tiesiog užtvindyta skirtingų prekės ženklų pardavėjų. Išsiskirti arba paskęsti pilkoje masėje yra pagrindinis uždavinys prekės ženklo kūrėjams.
Odos priežiūros produktai yra didžiausia prekių kategorija LE.WELL grupėje. Ji sudaro 40 proc. visų pardavimų. Atsižvelgdami į rinkos situaciją bendradarbiaujame su gerai žinomais prekės ženklais, kurių išskirtinumas daugiau negu akivaizdus. LE.WELL kruopščiai atrenka ir kontroliuoja pardavimo vietas, kad nenukentėtų prekinio ženklo prestižo paveldas. Priklausomai nuo kainų lygio ir prekės ženklo filosofijos, parenkame efektyviausią pardavimo strategiją.
LE.WELL yra išskirtinis platintojas daugiau kaip dešimties prabangių prekės ženklų odos priežiūros kategorijoje. Ir šiuos produktus galite rasti daugiau kaip 20 000 pardavimo taškų dešimtyje Europos valstybių.