PLAUKAMS

Plaukų priežiūra – seniausia kategorija LE.WELL kompanijoje. Būtent nuo šios kategorijos prasidėjo mūsų kelionė. 2000 metais pradėjome nuo kelių grožio salonų Rygoje, vieno prekės ženklo tarpininkavimo ir „nuo durų prie durų“ pardavimo strategijos. Iki šių dienų – jau daugiau kaip 20 metų – grožio salonai, barzdaskučiai ir dienos SPA pardavimo kanalai išlieka labai specifiniai, nes kurti santykius tenka ne su salonų savininkais, o su kiekvienu profesionalu atskirai. Sparčiai didėjant prekinių ženklų konkurencijai, vis išrankesni darosi ir profesionalai. Užmegzti artimus santykius ir juos išlaikyti yra vienas pagrindiniu iššūkių grožio tiekėjams.

Per 20 metų LE.WELL kelionės pelnėme patikimo partnerio reputaciją rinkoje ir užmezgėme glaudžius santykius su daugiau kaip 15 000 A ir A+ lygio grožio salonų aštuoniose Europos šalyse. Tai leidžia mums labai greitai surinkti naudingą informaciją apie besikeičiančią situaciją rinkoje. Tik tiksliai žinodamas profesionalų poreikius ir analizuodamas konkurentus gali nuolat pasiūlyti kažką kitokio, kažką ypatingo ir taip išlaikyti lyderio pozicijas. Šiuo metu plaukų priežiūros kategorija sudaro 15 proc. LE.WELL apyvartos.

Paskutinius kelerius metus grožio salonai susiduria su dideliais elektroninės prekybos iššūkiais.  E-prekyba tiesiogine prasme nekonkurencingai mažina profesionalų pajamas. Todėl šiuo metu ypatingai didelė nišinių plaukų priežiūros produktų paklausa grožio salonuose, kurių prekyba elektroninėje erdvėje yra tinkamai kontroliuojama. Per paskutinius pora metų LE.WELL atsisakė kai kurių prekės ženklų šioje kategorijoje, dėl nekontroliuojamos prekybos internetu.