REKLAMA IR RENGINIAI

Dauguma mūsų nebežiūrime komercinės televizijos ir pradėjome mąstyti patys, analizuoti ir tikrinti gaunamą informaciją.

Užuot aklai pasitikėję gauta informacija, atliekame savo tyrimus. Mes vadovaujamės internetu: ten ieškome ir lyginame tokius duomenis kaip produktų sudėtys, kainos ir vartotojų atsiliepimai.

Toks požiūris daug pasako apie mus kaip sąmoningus pirkėjus. Ir dar daugiau pasako, kaip įmonių rinkodaros strategija turėtų būti pritaikyta šiais laikais.

Visuomenės rekomendacijos išlieka labai svarbus faktorius priimant sprendimą: pirkti ar nepirkti?

Reklamos ir renginių tikslai yra labai panašūs. Tai būdas perduoti prekės ženklo filosofiją ar išskirtinumą bendraujant su tikslinėmis auditorijomis. Didžiausias skirtumas – reklama yra apmokama, o visuomenės vertinimas nusipelnomas!

LE.WELL PR renginių metu ne tik išradingai pristato produktus įtakingiems žmonėms, bet kiekvieną kartą stengiasi sukurti mažą stebuklą, duodami daugiau, negu iš jų tikimąsi.